نص .. يوم

December 15, 2008

قررت اروح الشغل بكرة نص يوم .. عندي اجازات بقى اخلصها براحتي

الظريف ان السبب ان عندي اجازات العيال في الشغل بيحسدوني عليها .. انه كان في مشكلة في البرنامج بتاع الشركة فا مكانوش عارفين يظبطوا موضوع الاجازات .. و بالتالي كنت باخد اجازات و كانت بتتخصم مني :D

انا مش موظف مثالي ابدا .. بالعكس انا يمكن بلطجي في موضوع الشغل .. مع ان انا التاسك بتاعتي مهما كانت بخلصها .. بس مابطيقش اني ابقى قاعد في الشغل مش بعمل حاجة بيموتني الاحساس ده ..


عموما انا قريب غالبا هانتقل لمكان تاني باين عليا كدة .. مش عارف ليه حاسس بالموضوع بيقرب ..

المهم اني استمتع باللي بعمله .. و اكيد قريب ان شاء الله هايكون برايفت بيزنيس بقى لأني مش هاعرف اتأقلم مع اي حاجة غير كدة .. فا أنا عارف ان كل الحلول دي وقتية بس الهدف ثابت بالنسبالي


احسن حاجة في موضوع البلوجينج عموما انك تدخل تكتب اي كلام انت عايزه .. و براحتك بقى البيت بيتك( بس مش بتاع الحزب ) :D

انا غالبا نعسان و محتاج انام جدا و بقول اي كلام


و برضه بكرة نص يوم

:p

* النهاردة كان يوم جميل .. و غريب :D*

5 Responses to “نص .. يوم”

  1. washwashat Says:

    و انا كمان واخدة نص يوم.. بس النص الأولاني هاقضيه في المرور.. مش في السرير زي ناس :p

    الظاهر ان موضوع الرايفت مشعشع معاك اوي.. طيب ما دام كده يبقى انت محتاج قعدة :)

  2. Cinderella Says:

    كملة weird and awkward
    و غريب

    بقيت اسمعها كتير اوي :D

    and enjoy the nos youm :)

  3. W O R D S Says:

    washwashat
    اذن .. فلنقعد :D

    Cindy

    على فكرة انا عندي احساس قوي اني كتبتها بس علشان اغيظك .. حتى لو كنت لسة مش فاهمها تماما :p

  4. Anonymous Says:

    أنت كده حاجه من الأتنين يا برج السرطان يا برج السرطان مالكش تالت

  5. W O R D S Says:

    غير معروف
    هي ايه حكاية برج السرطان ؟
    انا بسأل بجد .. انا مش قادر اؤمن بفكرة ان اماكن النجوم ممكن تحدد شخصية واحد عاملة ازاي .. لإن في الاخر شخصيتك نتاج مؤثرات كتير قوي مش عارف اشوف ان منهم موقع النجوم .. !
    بس انا مستغرب .. هو للدرجة دي برج السرطان ده مفضوح ؟ D:
    طيب معلش ممكن تقولي ايه اللي خلاك/ي تبقى متأكد/ة للدرجة دي اني برج السرطان ؟

    انا بجد بسأل علشان عايز افهم .. يمكن لسبب ما جوايا مش هاقدر اقتنع بفكرة النجوم .. و مش هاعرف اتناقش فيها لأن معلوماتي فيها صفر ..
    بس ممكن توضح/ي سبب تأكدك بالدرجة دي ؟؟!

    و اه فعلا انا تاريخ ميلادي تبع برج السرطان ده اللي فاضحنا
    p:

    شكرا على التعليق !


Leave a Reply

